Tuesday, January 25, 2011

Internal audit di office saya


Audit. Hah Apa itu audit? apa kah? wtahshjkh?

Harini office saya sedang di audit. Bukan audit besar-besaran.
internal audit saja.. menurut spec ISO ye teman-teman.
bukan macam audit yang adik saya @eby. Bukan seperti PWH or EY or ntah mane2 audit firm tu
bukan begitu...

So pagi ni dimulakan dengan baik.
alhamudulillah. bermula dari seorang auditor berlainan bangsa.. tegur-teguran semua diterima dengan baik.
auditor kedua? juga hebat.. mungkin kerana saya telah berjaya memberi jawapan yang hebat.. haha apakah??

tapi,

sampai tengahari saya diinterview oleh seorang auditor yang berstatus "bonda".
die sangat mengannoyingkan saya. dan percayalah.
mesti die sangat annoying dengan saya juga! ha ha. mungkinkah OBIYESSS?
tu la antara masalah terbesar saya. kalau dah start tak suka , memang tak pandai nak sorok2.
cubala cover2 malu seket.. tapi, percayalah. suami saya sangat pandai semua ini. (part cover2 malu tu).

so, akhirnya saya banyak diam saja. kalau penting baru bersuara. Jika tidak, my staff yang bersuara. Hm.. staff saya semua pandai. so boss die boleh relax2. hahaha. *berdosa*.
Percayalah, saya buat begitu supaya kalian semua jadi lebih pandai, berdidikasi, berkaliber... .. * ayat sopan*

Walau apapun, saya bersetuju yang saya patut memandang positive atas semua pandangan orang dan terima dengan berlapang dada. lain orang lain pandangan. lain rambutan, lain durian.












No comments: