Friday, February 25, 2011

Benda bertenggek di bahuku


Sesudah solat subuh pagi tadi, tiba-tiba bahuku terasa sakit.
Lalu aku mengendeng kepada en suami untuk minta di picitkan.

Suami: sakit kat mane? sini ke , sambil jari memicit-micit bahuku.
Saya: exactly kat bawah tengkuk i.. sakit giler.. imagine, macam ada batu tiba-tiba singgah di bahu.
Suami: hm.. ada lah benda-benda duduk bertenggek. baca lah apa apa yang patut.
Saya: hahaha pandai la u buat lawak..

Dalam hati: hisk .. kalau betul macammana? saya pun mula la membaca ayat kursi dan sebagainya ,tapi perlahan lahan.. je. maklumla, tadikan tak percaya? (masih kontrol macho kan)


Setelah siap untuk pergi kerja , kami turun ke bawah. Hari ni, kami makan breakfast dulu. roti dan kaya je.








Saya masih sakit bahu lagi.. fikiran saya masih memikirkan bahu yang sakit. sambil makan, kami berbual lagi....

Saya: "kalau betul ada benda bertenggek macam u cakap tadi, macammana ek .. takutla pulak.. "
Suami: "hm..memang ada benda bertenggek, warnannya hitam (sambil mata dibesarkan)
"Saya: errkk. isk benda apa ni.(takut kot!)


.


.


.

(cuak, dalam hati)
.


.



Suami: tu dia! (menunjukkan tangan ke benda ini) , saya? wuarghhhh...





No comments: