Thursday, December 4, 2008

Aidiladha 2008

Alhamdulillah, today's friday. tomorrow, will be saturday and yeayy.. its mean another weekend :). I love weekend. By the way, who doesnt? ...... *sigh


and InsyaAllah, we'll meet another Aidiladha on Monday. Kami telah merancang untuk berhari raya di rumah mertua kali ini. Kalau ikut turutan sepatutnya, tahun ini aidiladha di rumah saya. Tapi memandangkan parents in law kedua-duanya mengerjakan haji dan teringatkan pesanan FIL untuk tengok2 kan rumah & adik2 rasa guilty pula kalau tak balik. So, InsyaAllah. kalau tiada aral, kami akan beraya di Ijok. huhu. Walaupun hati nak balik ke Lubok China memandangkan ada event besar di kg belah saya iaitu FAMILY DAY.. Lalala.. It will be happening and it's an event that my makcik2 together with my mother cook, some show from the kids, makan2 (e.g ikan bakar etc etc) and lain-lain lagi. tapelah, tengok gambar pun jadi lah :P.


Now, I'm on my 34 weeks. another 6 weeks more to go to complete my 40 weeks cycle. If this 2nd baby follow Kak Long athirah, Then Im going to have to wait until the cycle complete lah .: ) Whatever it is, I pray and hope every turns out ok. Hopefully, no pain or complication that I cant handle. Pray for me ya, Amin..


No comments: