Wednesday, April 22, 2009

Cik Puan Tudung Biru

Pemerhati Bertauliah (PB) : siapa yang malas update blog , sila angkat tangan…
Dan kelihatan beberapa manusia yang ikhlas dan sanggup menyerah diri menggangkat tangan.

PB : kamu yang berbaju biru dan sangat jelita tu.. sila bangun. Hm sila kasi sebab kenapa kamu malas update blog kamu.

Saya: … saya baru deliver baby, baby saya nak makan, minum susu, sibuk masak, kemas rumah rumah baru, computer tak canggih, internet tiada di rumah baru saya, kerja banyak di office…. (dan seterusnya……. alasan pun diberikan)

Haha lalu saya pun mengaku bahawa saya adalah jelitawan yang berbaju biru itu…ha ha ha.. ^_^ . Sorryla, entry yang busan.. He he, harap-harap lebih banyak update lepas ni yer cik puan yang baju biru tu



nota kaki: Ayah Athirah yang ambil gambar ni, cantik kan?






.

No comments: