Monday, November 3, 2008

Happy 28th Birthday.

I hope it's not that late to blog about it. Sebenarnya dah tulis separuh tapi ntah kenapa rasa nak delete dan nak tulis yang baru. mungkin juga pengaruh persekitaran atau apa saja yang dapat mempengaruhi mood saya sekarang ni. :). Baru je balik dari rumah mak dan baru je lps chat dengan mun.. err phone chat tru yahoo msgr. lama kan mun. tak perlu bayar apa-apa. I loooOoove yahoo msgr.. :)

Last night, ada jugak birthday celebration for us. mak n dekda beli kek.. Thanks da n mak. Thanks everyone :).. It was so sweet.. and I believe that was the last birthday cake for this yr. Altogether we had hm.. I believe 3 cakes. :). Forgot to mention, my birthday and hubby just next to each other. hubby on 4th and me on 5th. Nampak2nya. saya takkan tahu yang hubby lupa my birthday except if saya yang lupa dulu lah. :).

Happy 28th birthday to us Honey.

1st cake was from my SIL, kekna... thankss :)

2nd cake from my hubby... :)

and last one as from my mum and sister.


p/s: Kalau perasan, Athirah la yang paling excited. kami nak pegang pisau pun susah. I think in our age , kids enjoy more.. :)

No comments: